Klantgericht werken dankzij Persona's

Hoe bouw ik als merk of organisatie een betekenisvolle band met mijn klanten? Hoe leer ik de wereld door hun ogen te bekijken en in te schatten waar, wanneer en hoe ik relevant kan zijn? En wat levert het op als dat lukt? Het zijn typische
vragen die organisaties zich vandaag de dag stellen.
Op 14 september nemen
Ralph Poldervaart (Persona Company) en
Rob Beltman (H3ROES) je mee in de wereld van Persona's (voorbeeldklanten). We laten de basisprincipes zien om Persona's te maken en hier resultaat
mee te boeken door de koppeling te maken met de doelstellingen van de organisatie. We bespreken natuurlijk mooie, sprekende voorbeelden waar persona's zijn ingezet om klantgerichtheid in de haarvaten van de organisatie te krijgen. Maar we schuwen ook niet
om de belangrijkste valkuilen en mislukkingen te duiden.
Een niet te missen webinar voor marketeers, marktonderzoekers, business developers en iedereen die de organisatie wil kantelen van een product- of procesfocus naar echte klantfocus!